Spørsmål om produkter og leveringstid
Dette betyr at varen du har sett på ikke er et produkt vi lagerfører hos oss.
Det kan være ulike grunner til det, vanligvis er det fordi varen lages og produseres på bestilling fra vår leverandør. Du må derfor påberegne noe leveringstid på disse produktene da vi først mottar bestillingen fra deg, sender den videre til leverandør som da produserer og klargjør din ordre, denne blir så sendt tilbake til vårt lager og så til slutt videre til deg.
Varer vi har på lager sendes vanligvis ut innen 1-2 virkedager etter vi har mottatt og bekreftet din ordre. Produkter som står som restordre eller bestillingsvare vil kunne ha veldig variabel leveringstid fra 2-3 uker med opp til 20-24 uker i noen ekstreme tilfeller. Samme produkter kan ha ulik leveringstid fra uke til uke utifra kapasiteten til produsent. Hva som er gjeldende for din ordre anbefaler vi at du tar direkte kontakt med oss på tlf 33 33 06 40. Så skal vi prøve å svare så godt vi kan.
Spørsmål om retur og reklamasjon
I henhold til Angrerettsloven har du mulighet til å kansellere kjøpet ditt innen 14 dager etter du har mottatt varen. Hos IN-teriørbutikken har vi derimot åpent kjøp i hele 30 dager på lagerførte produkter.
Forutsetningen er da at varen er helt ny, skadefri, ubrukt og returneres i hel original emballasje. Returen må også bekostes av deg som kjøper.
Les forøvrig våre Betingelser her, som inngås og godkjennes ved kjøp for utfyllende informasjon
Obs! Skreddersydde produkter, salgsvarer, bestillingsvarer og firmaordre faller ikke inn under angreretten.
Hvis en vare har feil, skade eller andre defekter må du kontakte oss innen 48 timer etter mottak. Inspiser derfor alltid varene med det samme transportselskapet har levert til din adresse.
Du melder skade og defekt omgående på e-post salg@interior-butikken.no (Obs, bruk tydelig ordet “SKADE” i emnefeltet) eller tlf. 33 33 06 40.
IN-teriørbutikken dekker retur på produkter som inneholder defekter eller transportskade.
Skade skjedd etter levering og ikke varslet innen 48 timer er ikke dekket av reklamasjon.
Les forøvrig våre Betingelser her, som inngås og godkjennes ved kjøp for utfyllende informasjon
En pakke blir vanligvis liggende inntil 14 dager på utleveringstedet nær din adresse. Hvis den ikke hentes ut vil du først få purringer fra posten om å hente denne før den returneres tilbake til oss. Pakker som ikke hentes ut, og blir returnert vil bli belastet ekstra gebyr 199,- + kostnader til frakt og retur utifra pakkens størrelse og vekt.
Skreddersydde produkter, salgsvarer, bestillingsvarer og firmaordre vil bli belastet fullt ut hvis ikke annet er eksplisitt avtalt i forkant av retur.
Spørsmål om IN-teriørbutikken
Vi har vår fysiske butikk i Tønsberg. Adressen vår er Øvre Langgate 48, 3117 Tønsberg
Vi har åpent alle hverdager fra 10.00 til 17.00.
Torsdager har vi langåpent til kl 19.00.
Lørdager har vi åpent fra 10.00 til 16.00
Du når kundeservice og butikken på telefon 33 33 06 40 i våre åpningstider.