Betingelser

Informasjon og betingelser ved kjøp via Interiørbutikken AS nettsider. Vennligst les informasjonen nøye innen du bestiller, har du spørsmål angående garanti ta kontakt. Ved retur benytt vårt returskjema.


Avtale om kjøp inngås når du bekrefter din bestilling. Ordrebekreftelse genereres automatisk og sendes til din oppgitte e-postadresse. Ved eventuelle feil i f.eks. angivelse av pris, leveringstid osv. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Du kan selvfølgelig velge å avbestille din ordre uten kostnad,  så lenge dette gjøres innen 3 dager fra ordren er plassert.
Alle priser er oppgitt inkl. moms (25%). Klarna behandler din betaling med SSL kryptering for din sikkerhet. Dine betalingsopplysninger deles ikke med Interiørbutikken eller tredjepart. Ved bestilling som krever faktura tilkommer det et gebyr på 60,-.
Lagervarer har en leveringstid på 3 til 10 arbeidsdager, bestillingsvarer kan ha variabel leveringstid ut ifra produsent og produsentens lagerstatus. Det opplyses om produktet ikke er på lager. Bestillingsvarer har en normal leveringstid på 2-8 uker avhengig av hvilke produkter som bestilles. Vi tar forbehold om varer som produsenten ikke klarer å levere innen den normale tidsrammen. Vi leverer kun i Norge, priser på frakt vil variere avhengig av valgt leveringsmetode og vekt.

All levering skjer med Posten eller Bring med mindre annet er avtalt, mindre varer leveres som normal post og kan hentes i din nærmeste Post i Butikk. Større varer sender vi med Bring, og det vil da tilkomme ekstra frakt på forsendelser over 15kg. Du kan alltid spore dine varer selv, også via Postens egen sporingsfunksjon.

HENTE I BUTIKK

Du kan velge å hente varene dine (fraktfritt) hos Interiørbutikken i Tønsberg innenfor våre åpningstider. Varene kan hentes melom kl. 10-18 (10-16) i vår butikk.

HENTE SELV PÅ POSTEN

Hent på postkontoret eller post i butikk er enkelt og fleksibelt. Du vil bli varslet på sms når pakken kan hentes på ditt nærmeste utleveringssted.

HJEMMELVERING PÅ KVELDEN

Å få pakken levert hjem på kvelden er både enkelt og bekvemt. Levering skjer mellom kl. 16-21 og tilbudet gjelder alle byer og større tettsteder i Norge. Du vil bli varslet om forventet leveringsdag på sms. For at du skal slippe å vente hjemme, sendes det også en sms når pakken er klar for utkjøring, og Posten ringer 30-60 minutter før de kommer hjem til deg. Alle pakker leveres innen 1-4 dager og kan spores på posten.no

HJEMMELEVERING DAGTID – BRING

Brukes ved varer over 35 kg. Levering skjer til tomtegrensen hvis du bor i villa og i hoveddøren i eiendommen hvis du bor i leilighet (ellers så nære som speditørens bil kan komme). Innbæring inngår normalt ikke i leveransen, men Bring er ofte behjelpelig med dette. Du vil bli oppringt for å avtale leveranse når sendingen har kommet til speditøren.

LEVERING TIL BEDRIFT DAGTID – BRING

Å få pakken levert til ditt arbeidssted neste dag er et godt alternativ. Leveringen skjer mellom kl. 08-16 og tilbudet gjelder i de fleste byer og større tettsteder. Det sendes ut en sms når pakken er klar for utkjøring, og ringer 30-60 minutter før de kommer.

VIKTIG

Dersom det har oppstått transportskade eller feilekspedering vennligst ta kontakt snarest og innen 1-2 dager. Om skaden er synlig ved levering gi beskjed/skriv på fraktbrev til sjåføren slik at skaden kan dokumenteres. Husk å ta vare på all emballasje.

Hvis det er feil på varen eller det er feil på leveransen betaler Interiørbutikken returporto gjennom returseddel. Om produktet er skadet ved levering må dette meldes fra omgående på salg@interior-butikken.no eller tlf 33 33 06 40. For at vi skal kunne reklamere skaden ovenfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader. Det er derfor viktig at du pakker opp produktet og kontrollerer at det er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.
Interiørbutikken tilstreber seg å gi så korrekt informasjon som mulig om våre produkter, leveringstider og lagerstatus.

Vi tar imidlertid forbehold om at skrive/trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår markedsføring. Vi tar også forbehold om at lagerstatus kan avvike fra hva som er oppgitt på våre nettsider.

For pakker som ikke hentes forbeholder Interiørbutikken seg retten til å debitere kunden 199,- i ekspedisjonsavgift, samt retur frakt og håndteringskostnader. Interiørbutikken har salgspant iht Pantelovens §3 14-22 inntil kjøpesummen er fult ut betalt. Selgers erstatningsansvar begrenser seg for et hvert tilfelle til solgte varers kostende.
Hos oss har du åpent kjøp i 30 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginal emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.

Skreddersydde produkter, salgsvarer og bestilinnsvarer og firmaordre faller ikke inn under angreretten. Husk å benytte vårt returskjema (pdf) og legge ved en kopi med returen. Last ned angrerettskjema (pdf) her.

Interiørbutikken AS følger Forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett, noe som innebærer at du har to års reklamasjonsrett etter at du har mottatt varen. Dette forutsetter at alle vedlikeholdsråd følges og at normal aktsomhet utøves.

Klager eller tilbakemeldinger sendes via vårt kontaktskjema.